Training: Functioneren en disfunctioneren (2-daags)
Dag 1
Het succes van de praktijk valt en staat met het functioneren van de medewerkers. Met een functioneringscyclus krijg jij als praktijkmanager daar meer grip op. En ook als een medewerker niet goed functioneert, kan je het heft in handen nemen.
Geaccrediteerde praktijken ontkomen er niet aan: functioneringsgesprekken. Maar wel of niet verplicht, voor alle medische praktijken is het verstandig om eens na te denken hoe de praktijk baat heeft bij het investeren in het functioneren van hun medewerkers.
Charlotte van den Wall Bake leert je in het eerste deel van deze training hoe je functioneringsgesprekken in jouw praktijk kunt introduceren en effectief kan inzetten bij de aansturing van het personeel.
Dag 2
In het tweede deel van deze training ligt de nadruk op de juridische aspecten van functioneren, maar vooral disfunctioneren. Je neemt kennis van het toetsingskader dat wordt gehanteerd, zodat je weet welke concrete stappen je moet nemen om een ontslagprocedure voor te bereiden en welke kosten daaraan verbonden zijn.
Op basis hiervan leer je hoe je invulling kan geven aan het verbeterplan. Ook krijg je handvatten aangereikt over hoe je om kunt gaan met situaties waarin er sprake is van samenloop van omstandigheden, zoals in geval van ziekte en arbeidsongeschiktheid.
Deze interactieve training heeft zowel een theoretische als een praktische invulling. Ook is er voldoende gelegenheid om individuele vragen, knelpunten en onduidelijkheden uit jouw dagelijkse werk voor te leggen.
Klik hier voor meer informatie en aanmelden.